2013-03-12
21:40:02

Hur gick det idag..?
Jag tycker det gick åt skogen och jag är inte det minsta nöjd....
Epos var... Över allt och ingenstans, Jag red sjukt kasst så nej, jag är inte nöjd över huvud taget.
Ska jag vara ärlig så kändes det som om jag ville ge upp ett tag (iof skulle jag aldrig göra det men när den känslan kommer vet man att det går sjukt dåligt, eller ja, känns sjukt dåligt i alla fall) Och jag hatar att känna den känslan.. 

Nej asså vet inte riktigt vad jag ska säga. Är i alla fall ganska så besvikan på mig själv att jag inte red bättre och faktiskt lite besviken på Epos oxå. Visseligen är han stel och så men...aah!

Det känns verkligen som man misslyckats totalt efter ett sånthär ridpass. 
Visst han gick bra vissa stunder, men man kunde inte njuta av det då för jag vara bara så trött och irriterad på hnm och irriterad på mig själv att jag verkligen inte orkade sitta tillbaka när han började bråka...
Kändes i alla fall inte bra.. Det kan jag säga.

Nu ska jag sova.. God natt!

Kommentar:
#1: Emmis (A)

Jag tyckte att det såg skit bra ut jennifer. Epos är ingen lätt häst. Jag tycker att du ska vara nöjd, för Det såg jätte bra ut. Du rider jätte fint :D

Svar: Tack snälla Emma!! Fick ingen bra känsla denna gången tyvärr :((Du om någon rider fint och har typ snyggaste hästen på jorden! :D hehe <3
Jennifer Ekberg

2013-03-12 @ 22:10:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: