2013-03-29
22:59:36

Hej, Solei är en Gris...
Idag va jag arg på Solei. Yes. 
Hon va riktigt jobbig bara, och skulle göra exakt tvärtemot vad jag bad henne om. Åh vad jag älskar henne dessa stunder. Haha
I alla fall så i början av passet, Hade kanske skrittat? 8 minuter eller något. Så ska jag gå förbi ett hus med lite småbarn som är på gräsmattan vid huset. Ganska långt bort från mig och Solei. Ingen fara att gå förvi där lixom. 
Men joooo. Svinfarlig. Hon bara ställde sig fast och stirra, Så fprt jag drev vände hon och stegra/luftsprånga iväg.. Och så höll hon på i 10 min säkert. Så sjukt löjlig är hon ibland. Men jag lyckades, envis som jag är, få förbi henne.
I alla fall, Sen restan av turen var hon bara jävlig typ. Ställde jag åt höger gick hon och tryckte åt vänster och ville ställa om dit hela tiden. Hon hängde sig i handen osv.. Gah. sket ponny idag. Hoppas det var för att hon vilat och hade lite mycket energi och ville ta ut det på annat! 

Imon så ska hon Ridas ut en sväng oxå. Hinner inte jätte lång med 45 min i alla fall med skritt trav, galopp! :) Sen på Söndag så blir det kondition i PD'n som förövringt smält ännu mera i nu! Underbrat! :)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: