2013-03-11
00:12:57

God naaaatt!
God natt och sov gott. För det ska jag göra, hehe!
Imon så ska jag som vanligt sova tills jag vaknar efter som vi har studie dag som jag nämnt några tusen gånger! Imon ska jag springa, vet inte om jag ska göra det före eller efter jag åker till stallet?.. Ahja, det behöver jag inte bestämma nu.
Solei har jag inte riktigt bestämt vad jag ska göra. Men tror det blir en chill uteritt för dom är så mysiga!
Sen ska jag bada Zlatan, Städa rummet, byta lakan, ducha och krypa ner i sängen och gooosa. Haha bästa som finns med nystädat rum, nya lakan och nyduchad!

_________________________________________________________________________________
Veckan för Solei kommer typ att se ut lite såhär:
Måndag: Chill uteritt
Tisdag: Vila, för då är det ridprofilen och jag ska rida ridskolehäst.
Onsdag: Uteritt
Torsdag: PD'n
Fredag: Vila (tror jag)
Lördag: Dressyr eller hoppa
Söndag: Gör det jag inte gör på Lördagen

Går det inte få till att hoppa i helgen så blir det nog uteritt eller något annat skoj ;) Hehe
__________________________________________________________________________________

GOD NAAAAATT
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: