2013-03-10
17:09:10

Frös ju ihjäl..
Är hemma från stallet nu. Sitter med en stoor kopp varm cholkad och försöker att tina upp igen. Frös verkligen hur mycket som helst  och värst var när jag skulle cykla hem. Det stack så sjuukt mycket i mina ben och jag kände dom knappt. Har bara frusit mer än så här en gång denna vintern. (och det var när ett tåg var försenat och det var typ -8, blåste, snööade och det åkte godståg förbi hela tiden) Och nu frös jag näästan lika mycket så ni kanske förstår?? ;P

I alla fall så red jag till PD'n som dock var lite hård men inte så farligt så red enstund där. Red dock inte jätte länge just där efter som att jag skittade dit på 10-15 min så när jag komdit var det ju bara att köra på och då så höll jag på i kanske 25 min och sen sktittade jag hem igen.. Så blev ganska bra ändå. Och jag kände inte att jag behövde mera tid. För i början så var hon jäävligt pigg och så, det steget hon fick då ville jag haft hela tiden, men naaaah haha. Efter några minuter slappnade hon i alla fall av och blev OTROLIGT fin. Asså helt galet. Var sjukt nöjd med henne efter att jag flyttat lite. Gjort massor med övergångar och galopperat lite och så, så jag nöjde mig där och när jag skulle trava av så sänkte hon sig så fint.
MAAAH, Nöjd Jennifer!!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: