2013-03-09
11:32:51

Åhh..
Vaknade sååklart tidigt. Typ vid halv 9, jag förstår inte varför jag aldrig kan få sooova?
Ahja, Nu är jag uppe och har hela dagen framför mig. Har käkat frulle och sitter nu i soffan och kollar GP-ponnyn resultat på Equipe, Själva Gp-klassen har inte starat än med snart så. Första året på 3 år som jag inte är med! Hehehe. Fortfarande lite småsur att jag inte red liiiiiiiite noggrannare på Hajen.. hahah :(

Snacka om jag att jag blir sugen på att tävla. Var ju tanken att jag skulle åka till Borås med Solei den 24/3 men tror inte det blir så efter som att mamma inte kan köra än!! Ingen som vill agera chaufför till mig då? hehe :'))))))


Ska snart, Om en stund när jag orkar resa mig från soffan, åka till stallet och rida min lilla ponnyskrutt! Fint väder, Dock är det kaaaallt så får ta på mig massor med kläder!.... Huhu :P
 
 
 

Kommentar:
#1: ebba

fin blogg !
Allt bra ?

2013-03-09 @ 13:30:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: