2013-03-01
22:29:55

Åh vad jag saknar Solei! <3
Har inte träffat min prinsessa på 3 dagar nu... Saknar ihäl mig efter henne! 
Imorgon så ska jag upp till stallet och så försöka skritt henne lite barbacka i alla fall så att hon får röra lite på sig! Känner att jag kanske inte ska ha stigbyglar och bara hoppa upp och rida nu när jag har ont...
Men får se hur det känns imon om jag skrittar lite granna. Så får jag se hur det blir på Söndag och hur ont jag har. 
På torsdag är det Anna-träning så ska jag vara med på den så behöver hon ju gå i alla fall måndag-torsdag ordentligt! 
I alla fall så ska jag upp och suuper mys gosa med henne! Hon ska få massor med godis, för att jag ska vis hur mycket jag älskar henne och att hon inte fick sitt fredags godis idag.. hehe ♥

♥ILOVEYOU♥



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: