2013-06-09
22:54:14

WoopWoop
Anmäld till Varbergshoppet som går av stapeln om ca 6 veckor! 

Så nu är det bara att träna och träna och träna OCH träna lite till. Hoppa mycket 1m banor hemma så att vi känner oss säkra på det! Planen som den ser ut just nu är ju att jag ska debutera LB där nere. Dock kommer jag troligt vis att hoppa LC - LB - LC+5. Känner jag att det inte blir riktigt något Flyt i LB'n men ändå skulle lyckas gå till Afinal så kommer jag inte att hoppa den utan då kommer jag välja att hoppa Consolation. Får jag dock ett bra flyt och en trevlig LB och lyckas gå till Afinal så kommer jag ju så klart hoppa den. 
Men så är väll planen, jag måste tänka lite smart, Jag vill ju att Solei ska tycka att det är kul att hoppa högt och mycket. 
Vi kommer att stå i fasta inneboxarna då Solei är lite Speciell och det är bättre med en fast box så hon inte river hela mobilbox stallet.. Hahah ;P

Så somsagt blir det att träna på mycket 1meter banorn nu. Det är ju inte höjden som är något problem det är mest att jag ska våga och inte tänka för mycket utan rida som vanligt och få en bra avståndsbedömning! :)






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: