2013-06-28
19:24:00

Tränset
Köpte storlek Cob och fick spänna allt utom nosgrimman till sista hålen, nosgrimmam är på näst sista! men jag fattar inte hon är ju ingen liten och smäcker D-ponny precis, haha! Mini huvud! ;)Men i alla fall så var det svin snyggt på henne dock ville hon inte agera modell idag vilket hon annars är ganska bra på, men idag ville hon bara sova så jag ni får ursäkta bilderna lite, hahaha så söt!


Måste dock köpa nytt likadant bett fast i silver för det var inte så snyggt med silver spännen och guld bett :(Sen måste jag även köpa tyglar, haha för mitt andra bruna träns är ljusare så tyglarna till de var inte så snygga till de nya, kan dock hända att jag använder dom ändå, Så sjuk Goa ju!! ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: