2013-06-14
13:36:48

Tjenare hallååå
Ska strax bli körd av min bror till stallet så ska jag rida, men det blir ingen hoppning idag för på Söndag så åker vi till Askim och hoppar startfälttävlan, så det blir ju lite mycket att hoppa idag med då. Iof är det bara typ 60 cm höga hinder men ändå lixom, Ska hoppa på tisdag oxå så dår gör vi sååhär. Ska bli skitkul att rida startfälttävlan faktiskt. Man börjar med dressyr, hoppar sedan en bana och sedan ut i trängen! :)

Idag får det bli en uteritt istället, galoppera en massor, och sen imon så får hon nog vila om hon ska orka gå 3 "pass" på en dag så imon får hon istället bli lite iordning fixad, extra borstad och såå! Haha :P

Jaja, Ska strax byta om. Hade!
(Och jaaa, Jag försöker lägg upp filmen på YT från mobilen med det vill verkligen inte samarbeta... Så får se om jag kan lösa de senareeeeeee...)
 
pusshaaaj

 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: