2013-06-24
07:30:00

Schabrak jag vill ha!
Hööks JH Collection

349:-




Scapa Schabrak

700-800:- ca?
 
 

 
Anna Scarpati

Priset vet jag inte men de är fördyrt för mig i alla fall.. :-
 


Equiline
 
1000:-


MARVEL SCHABRAK ALLROUND BRUN GLEN GORDON
GlenGordon

429:-


Jag vill rensa bland ALLA mina schabrak och sälja några så att jag kan köpa några nya.. Men det är så svårt att skillja sig från alla JW, Lami-cell, HVpolo osvosv... De är ju mina små älsklingar och jag skulle verkligen kunna ha hur många som helst. Även om jag någon gång skulle sluta rida skulle jag inte skunna sälja dom... :( haha
men jag vill ändå ha något nytt, dock är jag allderles för fattig för det :(
Skulle helst vilja ha alla Dessa Schabrak som jag lagt upp nu! :D
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: