2013-06-14
13:44:38

Konditionspasset jag red i tisdags....
.... gick faktiskt inte så bra. I början av 3:dje galoppen fick Solei sig ett litet spel, Hon vart galet pigg, men jag tänkte ändå att hon skulle vara lite tröttefter som att det ändå var 3:dje 6 minutaren. Så när jag skulle göra en galopp ökning så sitter man ju till lite och när jag satt till och sköt på lite då sköt hon igen. dem 2 första gångerna var det lite kul även om jag tappade balansen lite. Så hade hon nöjt sig med två, Ja, då hade det inte vart några problem. Men hon nöjde sig inte så utan gjorde 3 till. Och i sista var jag nästan helt ut balans och då svänger hon ganska snävt mot staket hållet.. så ja jag åkte av och skrapade upp armen lite granna... HAHA
 


MYYYYYYS
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: