2013-06-05
14:14:02

Hemmaaa
Sluutade 10 i 12, så det blev ännuu tidigare äv va vi trodde. För saken var att alla lektioner blev tiy framflyttade då vi inte har något att göra. Så det var 2 timmar till Idrotten när vi slutade näst sista lektionen s då var det några som gick bort och frågade om vi verkligen behövde ha den lektionen, och de behövde vi inte så då fick vi sluutaa! :D

Hoppade av i stenkullen och där kom mamma som hade vart och köpt spårn till boxen vi ska låna, Så vi åkte till gråbo och la in det så de är klart när vi kommer ikväll! Sedan hem och nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå.. Sofftar lite så efter skolan för en gångs skull.. Händer inte ofta ;)

Nu ska jag skicka in några arbeten så att jag bara har eeeeeett ändaaa kvar som kommer bli färdigt i helgen! KANOOOON! :D
Men vi höres KANSKE i kväll. Vi får se för det lär nog bli ganska sent tror jag! ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: