2013-06-24
17:16:00

Mosad fot..
sitter hemma hos Thureson och kollar på solsidan vi har de rätt chill, de gick bra att bada med Solei och hon simmade och tyckte det var kul! vilket jag oxå tyckte, dock hände en grej när vi var påväg hem efter att vi lämnat Solei, jag gick barfota för att jag var sandig på fötterna, så jag gick väldig bra bit ifrån Johanna och Petters hästar så att jag inte skulle bli trampad, men thellus blev rädd för en gubbe som drog igång en jäkla trimmer på han flög typ 4 meter av mitt håll och trampar såklart rätt på min fot.... så ja, den är rätt svullen och lite sårig men jag överlever ;) Så mamma, om du ser detta innan jag säger de till dig så var jag försiktig och jag lever och även foten, puss hej <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: