2013-06-17
22:24:00

Hej, nu ska jag uppdatera min otroligt aktiva blogg...
 
Jag har ju knappt bloggat nägot de sista, Varför? Jo jag har lixom inte pallat, tiden har jag haft men inte orken och viljan tyvärr. Men imon så ska jag dra igång igen lite så. Några inlägg om dagen osv ;)

Så jag kan la köra igång med ett litet vad har häntidag inlägg tyyp.
Ja, vad har hänt idag? Jag har sovit, kollat film, kollat film och kollat lite mera på film, sen gick jag med Zlatan till Solei och kollade till henne i den nya gräshagen. sen gick jag till simmenäs och gick med johanna och petter hem. Sedan så gick jag hem och kollade film igen och åt, efter de gick jag ner och badade med Petter sen gick vi hem till han och kollade på Lotta på Liseberg där Julia och Linnea var med och dansade i Woopa gangnaaaaaaam style :D hahaaha såå söta.
Gick sedan hem och nu sitter jag här.
Imon är klockan ställd på halv 8 så nu ska jag inte sova bort dagen. Ska upp och PowerWalka med Petter på morgonen och sen ska jag väll inte göra så mycket mera, På kvällen sedan ska vi ner till pd'n och hoppa litegranna :)

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: