2013-06-28
14:23:31

Hajsan
I natt vart jag rikitgt arg.. Och är det fortfarande, för jag FÖRSTÅR INTE HUR MAN KAN BEHANDLA FOLK SÅ? 

Jaja, Nu ska jag släppa det för att tag och gå till väldens bästa ponnyskrutta! Idag är det kondition som står på schemat så hon lär få svettas idag! ;) Jag kan verkligen säga att denna träningen har gett resultat, när jag började så kunde hon knappt galoppera i 2 min utan att försöka bruta av eller "galopptrava" (ah när det går långsamt och känns konstigt haha). Men nu kan hon galoppera 7 min utan några som helsta problem, dom sista 2 minutrarna är ju jobbiga och därför kör vi en extra, så galopperar i ca 8 minuter. Och det är rätt mycket egentligen. Men ja, Solei har fått mycket bättre kondition vilket man märker för när man är ute och galopperar så dundrar hon på utav bara den, verkligen full fart och det gjorde hon inte innan även om hon tyckte det var kul för hon fattade typ att galopperar jag fort i början blir det väldigt jobbigt på slutet. Men nu är det fullt ös hela tiden ;D Haha



Nu ska jag i alla fall byta om, Så ni får ha det sålänge så hörs vi sedan! :) PUSS HAJ :)


Världen bästa <3
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: