2013-07-18
00:17:11

wihoooooo
Efter mycket kämp och slit har jag äntligen fått in en bild på headern, Kanske inte blev så snyggt... Hahaha men i alla fall. Galet nöjd över mig själv som ÄNTLIGEN kom på hur man gjorde! :D
Så nu ser nu en lite bild istället för bubblor! Kände att jag ville fixa bloggen liiiite innan jag kommer överge den i en o en halv vecka typ. HAHA, Neeej jag kommer uppdatera så mycket jag kan! 
Imon åker vi ner till varberg och är där till på Söndag. På söndag när vi kommer hem ska all packas ur och nya grejer ska packas ner, Vi ska lämna solei, fixa iordning där, vi ska hämta lisa och takbox, och tvätta lite för att sedan dra iväg till Öland på Måndag morgon!!! HAHA, Fullt ös medvietslös!
Men det kommer komma upp videos, bilder och text här ändå men troligtvis inte jätte mycket ;)

Kommer troligtvis uppdatera lite från datorn på Söndag kväll när vi mellanlandar hemma för några timmar! :)

 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: