2013-07-07
13:19:57

Snart drar jag till Solei <3
Jag ska bara gå en liten rund med Zlatan i skogen först. Sedan går jag ner till Solei och efter som att hon ficke n vila i veckan så blir det ingen idag för min lilla stackare.. Haha nej, men det blir verkligen inget hårt pass, utan jag rider ut barbacka en sväng och chillar lite på livet med bästa Solei <3

När jag kommer hem så måste jag städa mitt rum. Så smutsigt, stökigt och äckligt... Usch. 
Sen måste jag lasta lite ved..... WOHO. Nej men efter det så kanske det blir ett bad i sjön och sen måste jag avsluta dagen med en dusch.. Känner mig verkligen äcklig... Men det får jag vara hela dagen för jag kommer ju inte direkt bli renare av dom sakerna jag ska göra. :P

Jaja, Puss hej, Nu ska jag draaaajja! ;))

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: