2013-07-17
22:26:00

Nu är allt färdigt
Nu är allt färigt, Eller nej inte riktigt allt.. Solei ska knoppas oxå, men annars så är allt klart, hon är duschad, allt är packat och putsat, fixat och grejat. Så imon åker jag och mamma upp till stallet ganska tidigt så knoppar jag och sedan åker vi hem och käkar lite och så, sedan åker vi upp till stallet så att vi är klara med allt kl 2 när transporten och bilarna rullar ner mot Varbergshoppet 2013 :D

Om jag är taggad? Jaaaa, Har lixom väntat på detta i tyyp 3-4 år.... :oo Hahaaha!
Men som sagt, Jag är glad och nöjd bara jag kommer runt, varken jag eller Solei har hoppat den svårighetsgraden innan. Solei har väll hoppat någon 1m runda men inte reginalt på gräs. Och jag, Jag har verkligen inte gjort det, Så det är nygg för oss båda! :)) Så vi gör detta för att ha kul och satsar på att komma runt banan så bra som möjligt! 

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: