2013-07-17
00:16:29

GRYYYYYYYM JAG EEEE DÅÅÅÅÅ
F*N va jag äger på att blogga, NÄÄ. KAAAAOS -.-''

Solei fick en uteritt idag med, Bara galoppera på och lyssna bra fram för skänklarna osv. Vilket hon gjorde bra idag. Har fixat och lagt upp allt höö och all mat vi ska ha med oss, sen har jag lagt in lite mera som är ömtåligt i sadelskåpet efter som att vi kommer lägga det ner i bilen. Så typ täcken och sånt, och grejer i locket, för dom ligger ju i sina fack och flyttar inte på sig! ;)
Imon så ska mamma och pappa åka ivag och FÖRHOPPNINGSVIS köpa en takbox annars kommer vi aldrig få plats varken till varberg eller till Öland... Haha
Undertiden dom är iväg och fixar det ska jag rida en liiiiiiiten sväng och sedan kommer mamma upp och hjälper mig att hålla solei så att jag kan duscha henne så att hon blir ren och fräääsh!! ;)

 
Nu ska jag sovaaaa. PUSSHAJ
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: