2013-07-29
10:30:07

Godmorgon
Ligger i min säng nu, och gud va skönt att sova i sin egen säng!
Ska precis gå upp ur sängen och gå ner och käka frukost! Sen ska jag se om solen fortfarande skiner när jag är klar med de för då lägger jag mig och solar lite! senare tar jag en PW upp till Solei och lite längre!
Senare idag så kommer det komma upp bilder på de jag köpte i Varberg och de jag köpte på Öland! Även lite bilder från Öland kanske kommer här men till mesta dels kommer dom komma upp på FB! :)

JAJA slut tjötat nu ska jag gå ner! ;)




kanske kunde sett lite gladare ut! haha


Kommentarer:
#1: Elin

Hejsan! Skulle du kunna skicka bilderna på mig ifrån Varbergshoppet, om du fick några på mig såklart;) Har nämligen inte Facebook:) Tack på förhand!

Svar: Hej, jag har några bilder på dig tror jag, Skickar dom imorgon om det är okej? :) Kram!
Jennifer Ekberg

2013-07-29 @ 22:52:35

Ja det går bra, såg inte att du hade svarat föräns nu;)
Min mail: [email protected]
Kram!

2013-08-05 @ 21:48:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: