2013-07-11
11:05:58

God Morgon
Solen skiner och jag vaknade för en stund sedan, så nu ska jag gå ner och käka frukost och sedan lägga mig i solen på baksidan och lyssna på Musiik! Behöver Sola ryggen lite idag för jag är brun på magen och vit på ryggen! hehe... 

Senare idag så ska jag till Solei. Idag står det en myyysig uteritt på schemat och de brukar uppskattas av min lilla skrutta.. Jag fattar inte hur en ponny kan vara så olika när man rider ut och när man rider i padocken. Ute är hon huuuuuur galen som helst och har typ inget stopp på hastigheten, men i padocken får jag knappt upp hälften av den farten som är ute, HUR mycket jag än driver... Haha Latmask :( Jaja, Jag tycker om henne lika mycket ändåå, lata Solei och lata Jennifer, Som gjorda för varandra. Jag mena.... VEM tycker egentligen det är kul att vara i padocken och hava runt? ;D

Nej men nu ska jag gå ner så ni får ha det bra så hörs vi sedan! :)
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: