2013-07-31
00:00:52

Att det ska vara så svårt?
 
Jag tycker att jag skrev ganska klart och tydligt när jag la upp bilderna från varbergshoppet på FB att om man skulle använda bilderna så ska mitt namn stå med, men det verkar som om vissa personer har j'vligt svårt med att fatta va jag hade skrivit och använder bliderna hejvillt ändå. Jag har försökt att skacka med denna personen på FB, då blev jag blockad, Jag har mailat men inte fått något svar eller att bilderna blivit borttagna, så skulle bilderna inte vara borta imorgon kväll så får jag höra av mig till personens föräldrar! :)

Det är väll inte största grejen men jag ber personen att skriva mitt namn där bilden används, jag får dryga kommentarer tillbaks, jag ber henne att ta bort bilderna inget händer...  förutom att jag blir blockad på fb osv. Känns ganska fel. Och jag var där och fotade, jag väljer att inte skriva logga då jag tycker det förstör bilden. Men jag vill ju så klart ha någonting för det när bilderna används. Men det var tydligen svårt att förstå hos vissa.. 


Här är förästen en bild på mig och Solei från varbergshoppet som Ida Carlsbogård har tagigt -http://classicalpony.blogg.se/
 
 

Kommentarer:
#1: Anonym

Precis precis!! Helt rätt, såg din kommentar på nellies blogg så förstod att det var henne du mena. Såklart ska du ha nått för att hon lånar dina bilder. Det tycker jag är helt rätt, det är ju ändå du som tagit dom!!

2013-07-31 @ 00:32:05

Precis precis!! Helt rätt, såg din kommentar på nellies blogg så förstod att det var henne du mena. Såklart ska du ha nått för att hon lånar dina bilder. Det tycker jag är helt rätt, det är ju ändå du som tagit dom!!

2013-07-31 @ 00:32:38
#3: saga

Såklart man vill att dem ska skriva vrm som tagit dem MEN det tar en stund att skriva vrm som tagit dem varje gång man ska änvända fotona.

Svar: Nej det gör det inte. Men skulle man nu tycke att det tar så lång tid kan man låta bli att använda dom om jag inte kan skriva mitt namn under som tar typ 2 sek extra...Dummaste kommentaren på länge!
Jennifer Ekberg

2013-07-31 @ 10:48:57
#4: Matte

HAHA ja det var ju moget att hota med att prata med personens föräldrar, shiit.. tjejen måste genast bli skit skraj.
Istället kanske du borde tänka så här: Men vad kul att någon tycker att min häst är fin och väljer att publicera bilden på dennas blogg. Jag borde vara stolt istället.

Så slipper du slösa på din energi på att vara irriterad och sur, för den enda som lider av det är du.
Puss på dig

Svar: E du efterbliven? Haha!Om du inte vet va det handlar om ska du inte yttra dig om något.
Puss på dig med!!
Jennifer Ekberg

2013-08-01 @ 20:02:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: