2013-01-05
01:52:52

Varberg
Imon åker jag och mamma först in till A-sås för att klippa Zlatans klor. (han är kitlig och tycker inte om de så mycket så vi åker in till ett ställe som klipper dom. Vi vill inte riskera att vi klipper förlångt om han rycker till eller något så då låter vi proffsen göra de till han blir van ;) haha bus)
Men kommer i alla fall gå runt där inne undertiden och drömma mig bort bland alla super fina Swarovski halsbanden som är så dyra men så fina!...

Efter det så ska vi åka till varberg och käka, träffas och umgår med Mormor, morfar, kusiner med päron.. OSV.
Ja, De blir nog kuler!

Men alltså kommer uppdateringen vara som idag typ.. KASS! Haha känner att de inte blir av med bloggandet. Men jag kan säkert skriva något inlägg i bilen påvägen ner till varberg! ;)

På söndag.. Ja då får vi se vad som händer. Inget är bestämt till 100 men förhoppningsvis ska de bli kul och de blir av.. Klura på den ni :P

Men nu ska jag sova, Upp tidigt! 
GOD NATT <3
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: