2013-01-16
21:53:00

Tjaba bitches
Åhh sitter och tittar på massa fina vårkläder, men har inte pengar till de just nu :(( Skit på de. Men funderar seriöst på att skita i att köpa en ny ridhjälm som jag velat göra ett tag nu. Vill verkligen ha en nyyy! Men vill även ha massa nya fina vårkläder, en skinnjacka och ett par paladium. Och jag har ca 2000kr. Känns inte så bra asså!

Men tror jag ska skita i hjälmen för ett tag, Och köpa lite kläder i alla fall. För jag fyller ju år ganska nära inpå GBG HS så då kan jag säkert fjeska lite med mamma så kanske hon kan betala lite på hjälmen!

Asså jag vill ha massor med nytt hela tiden så jag ÖNSKAR att jag typ bajsade pengar eller att jag kunde gå ut och hämta dom på ett träd i trädgården så fort jag behövde lite pengar till att köpa något nytt! Tänk va underbart de vart!
Naaj, skämt åt sido! Men tror jag ska beställa lite kläder i alla fall, känner att de behövs. Har ganska mycket byxor nu, men nästan inga fina tröjor som är lite våriga, så de står högst upp!! ;P

XOXO


 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: