2013-01-27
22:17:24

Solei 27/1-13
Idag Hoppade jag med henne för första gången och jag kan inte vara annat än nöjd. Och jag är seriöst dö kär i henne. Vilken dröm!

hoppade en liten linje och sen en sockerbit med ett galoppsprång till en oxer där man kunde höja lite. så hoppade den på 1m en gång och hon flög över som ingenting! Hoppade inte speciellt mycket utan kände bara efter och försökte hitta dom rätta knapparna. Och det tog ju typ ett helt pass. Ibörjan var de ju - ska jag gasa, ska jag bromsa.. Osvosv men lärde mig efter att tag så nu är de bara att svettsa samman och täna på! :))

Världens Sötaste prinsessa <3
 
 
 

Kommentar:

Åh gud vad söt! Ska du rida hos oss någon dag i veckan? Annars får vi rida ut!!! ;)

Svar: Visst är hon!! Kommer nog bort i helgen igen :D
Jennifer Ekberg

2013-01-28 @ 18:48:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: