2013-01-28
22:27:23

OJ
oj, Har har inte haft tiden till att blogga idag. Skyndade mig upp till stallet efter skolan för att rida. så han inte blogga där imellan. Och i skolan så hade vi inte mycket rast så idag får de bli lite bloggning!

Dagens pass -Uteritt! -
Ja tog en liten uterittdock var de is överallt så även om hon har 4 broddar på varje hov så vågade jag inte att trava eller galoppera så mycket. Utan tog en liten sträcka i trav och en i galopp på en äng. Så skrittade jag mest hela tiden. Men hon skulle jobba på ändå vilket hon gjodre bra. dock var hon pigg och började snätrava ibalnd, men hon lugnade ner sig efter ett tag! :)
Flyttade hanne lite sicksack över vägarna. OCH OMG VA SKÖNT MED EN HÄST SOM INTE STEGRAR/HOPPAR I LUFTEN SÅ FORT MAN FÖRSÖKER FLYTTA <333


Imon så slutar jag 10 i 5. så jag har fixat allt i stallet för morgondagen så får hon vila. Så kommar dom i stallet till henne! Gulligt! :))
Nu ska jag gå och lägga mig. För imon har vi dansgrej för klassen, Man har vart i grupper (jag har vart med Jenny och Mathilda) så ska man typ satta ihop egna danser. Vilket har var kanon kul ju! I alla fall så måste jag ju vara taggad för de! Hehe Så nu ska jag som sagt sova, Ha de bra alla hopa! ;)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: