2013-01-09
00:00:00

Natti alla söta
Imon bär de av till skolan, Kan man säga  som vanligt när man gått en dag efter typ 3 veckor ledigt? Ah jo de tycker jag nog!
Men i alla fall börjar jag 20 över 8 och slutar fyra så de blir en lång dag imon med. Har idrott och kommunikation och lite annat skoj. När jag kommer hem så får jag gå en långpromenad med Zlatan och sen ska jag sätta mig framför tv'n på tränings cykeln och kollla film och samtidigt trampa på ett tag! :) Beror dock på hur sent det blir. Men målet blir att hinna allt till halv 8. Så de bode jag hinna!

Men nu ska jag sova. Är tött och go i hela kroppen, Att man ens kan bli de efter en dag i skolan. Antar att jag tänker med hela kroppen eller speler Volleyboll med hela kroppen.... Hahah!

Puss, Kram o god natt <3
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: