2013-01-24
23:11:32

Något jag vill ha sjuuukt mycket!
Är dessa 3 grejerna..

Ett fint fleece täcke att ha på typ tävling och bara skritta med osv. 
Detta super gulliga hade passat kanon fint till den lille Gule <3


Sen vill jag även ha ett snyggt rosa Schabrak, Ja jag älskar schabrak och rosa. Jag jag tycker att detta är sjuuukt snyggt och hade oxå passat fiiint!! :D
 
Sen är det ju hjälmen. Min Jw är ganska liten och min Lami-cell är ju bra och lagom osså, men känner att den inte är de där Extra snygga som jag vill ha. Utan jag vill ha en ny!!




Funderar på att skita i att beställa massa kläder. Och betälla hem täcket eller schabraket i stället!
Ska även försöka sälja lite häst grejer jag inte snvänder. Typ lite svarta träns och sånt. Ponnyns läder är brunt så jag känner att de är ganska onödigt att ha svarta träns i storlek ponny/cob som ändå inte kommer komma till användning. Kanske lite schabrak jag inte använder. sadelgjordar osv. Så kanske jag kan få ihop lite pengar till att köpa nytt och fiiint! Hehe :D
_________________________________________________________________________

God natt <3
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: