2013-01-30
11:34:14

Hemma från skolan.
Är hemma från skolan då jag vakna mitt i natten och fick migrän igen... Och då blev jag yr och gick till toan och halv spydde slem... (Mysig info, Yeeh) Nej men är ju inte sjuk så utan de var ju för att jag var yr. Men vaknade i morse och mådde skit så somnade om och sov några timmar till. Mår liiiite bättre nu men ändå inte bra. Men behöver vila upp mig lite. Inte så kul att få migrän stup i kvarten. 

Ska i alla fall äta lite apelsin och banan nu, och kolla Svenska hollywoodfruar som jag missade igår för att jag la mig så pass tidigt!

Får gå upp till satllet sen och fixa mat och mocka, Ställa in henne då de ska bli storm inatt... 
Måste byta täcke oxå till ett utan hals då hon gått imellan trädarna för att hon inte känner strömmen, till dom andra hästarna och skapat kaos... åhh, men hon mådde bra i alla fall och dom såg inga skador på någon av hästarna. De  va ju bra, Men jag ska kolla igenom henne lite till och lite nogrannare... Lilla ponny, bara va snäll och gör inga dumma grejer bara.. 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: