2013-01-31
21:50:12

Här va de dött... Som vanligt!
" tåg inställda på morgonen tur att de gå 3 på en halvtimme just den tiden så att man inte kommer så försent! Men kom i alla fall ca 15 min sent.. Och fick ogilltligfrånvaro (såg jag nu) så de blir till att klaga på läraren. För vi ska inte behöva straffas med ogilltligfrånvaro när tågfanskapen alldrig kan gå i tid... Blir irriterad faktiskt. Så ska säga till henne imon! (jaja, 15 min hit och dit. Men tycker ändå inte att det ska vara så. Och jag har redan på 1 lektion pga att jag hade migrän och kom senare.. och mamma inte ringde. Så känner jag att de inte får stiga mera nu! Ahja.. Får i alla fall säga till Matte läraren)


Slutade runt 2 så åkte till stallet när jag kommit hem, käkat lite och så. Så var där vid 4 så tog jag in henne, Fixade och gosade med världens bästa. Sen så red jag och de gick tillmestadels riktigt bra. Ibland var hon lite okonsentrerad på att jobba, men vilken häst vill inte titta på annt när man rider ut? ;D haha
Men hon var i alla fall riktigt fin i slutet och jag är sååååååå glad att jag får rha henne. Helt otrolig <3 LOVELOVELOVE..
 
Dagen har i alla fall då rullat på ganska bra som sagt. Nu ska jag kolla på lite film och falla in i en goo sömn ;D
 
 
Åhh vad jag tycker om dig <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: