2013-01-27
00:32:30

God natt
Nu ska jag gå och lägga mig. Täppt i näsan och ont i halsen.. Underbart! Jag kan ju inte bli sjuk nu, de funkar lixom inte alls bra!

Klockan är ställd på 10-halv 11 ungefär. Behöver inte stressa upp till stallet. utan bara så att jag hinner med att mocka och fixa maten innan jag rider så jag slipper göra det efter! Ska ju som jag sgt typ 4 gånger innan bort till simmenäs och rida med emmy! Ska ta med kameran så förhoppningsvis blir det lite bilder och film!! Vill ju ha lite fina bilder så att jag kan få en ny header, Den jag har nu är ju inte bytt på typ 1,5 år eller något.. Känns som att de är dax att byta nu!

Men i alla fall. Nu är jag för trött för att skriva mera. Så nu får ha de så bra!
God natt.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: