2013-01-23
19:03:25

Det är ju olagligt kallt ute och västtrafik gör de inte bättre
Helt sjuk hur kallt de är. Hatar när de är så här kallt! Sverige har lixom inga lagom vintrar utan antingen är de för kallt eller så är de för varmt. Ska de va kallt kan de väll vara si så där -2 eller något och mera snö. Eller så kan skiten försvinna och bli +12 typ.

Idag när jag kom upp till norsesund med bussen halv ser jag att tåget är försenat 8 min först men sen ändrar dom sig till 20... Så jag stod där från halv till typ 5 i, Och de kom godståg (Eller hur de stavas) som var as långa och körde skit fort så mina ben blev så kalla jag jag kunde typ inte andras (så som de blir när man doppar sig i för kallt vatten) Asså jesus va ont de gjorde.

Dagen i skolan har vart bra, Fick ett "litet" strattanfall i matsalen åt en väldigt rolig sak. Skratta så jag grät.. x(
Men dagen har rullat på bra, mycket srivande den första lektionen på 3 timmar. Men överlevde. Sen hade vi idrott där vi spelade badminton Haha jag har bättrat mina skills sen 9:an kan man lugnt säga!

När vi skulle hem så märker jag och Mathilda att tåget är inställt.. LOVE VÄSTTRAFIK..
Men vi satte oss på en Floda buss och åkte till Floda tog typ 20 min så då hoppade vi av i floda och fick vänta en kvart. Sen när vi väl skulle på tåget så var de ju så fullt att vi knappt kom på..  Men i alla fall. Hann med bussen ham så gick jag sista bilten. Och nu är mina kinder helt torra och pricka pga denna äckliga kyla!!

_______________________________________________________________________________

Känndes skönt att få skriva av sig lite XD
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: