2013-02-16
22:45:36

Måste bara klaga lite... :(
Asså jag har så ont i heela min kropp. Kanske ska börja att inse att jag inte är typ 12 och vig som en (vig sak)Nu kände jag mig gamal när jag sa så.. :(
Men i vilket fall som hels, ung eller gamal så borde jag börja ta det lite försiktigt. Jag är typ helt blåslagen, Mina knän gör ont och är blåa min nacke och rygg gör ont, armar, axlar, rumpa, och ben har blåmärken. Asså Haha det är så kul och ramla och inte vara försiktig men i efterhand är det inte lite skoj assåå. Segt :(

Melodifestivalen... Jaah.. Helt klart rätt låtar som gick vidare till finalen (AV DOM 5 Som tävlade om att gå till 2Chansen och Finalen) . Men sen undrar jag? VA FAN HÄNDE MED AMANDA FONDELL? Hon var ju den bästa av dom allehopa. Jag mena hur kan Caroline af ugglas gå vidare till andrachansen och Amanda hamnar på en 7 plats. Nää, en icke nöjd Ek som hatar Caroline. *Fäller en tår*
Men Värsta Jävla Schlagern va i alla fall Värda att gå till finalen :D haha!!*
 
Åh är så sjukt trött så det är inte sant :( 
Så nu ska jag lägga min i sägen och göra va..? Nä men vad tror ni? JOOO TITTA PÅ FILM.. haha standard! :)
Men det är gött sömn medel typ. 
Imon så ska jag rida. Bil antingen pd'n eller styrka o kondition. Känner mig lite ensidig när man tyo inte kan hoppa eller rida ett ordentligt dressyr pass osv. Åh snälla snö SMÄLT FÖR F*N så jag kan rida och hoppa och att man kan åka iväg och träna. Vågar lixom inte köra upp transport och sånt i våran branta backe nu när det är massa snö och halt.. :(
************************************************************************
Någon mer som har något mer att klaga på så go for it.. ;)
Nä nu får de va slut. NATTI NATTI!!  ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: