2013-02-11
19:30:25

Långtur
Efter 2 ½ timma i sadeln så fick jag fett ont i sittbenen.. Haha benig rumpa.. :(
Men i alla fall så red jag med bästa Julia och vi red hem till hennes mormor och skuttadeÖver lite små sockerbits hinder. Sedan red vi iväg på en runda typ där Hajen stod på sommarbete när jag började rida henne. Så där red vi. Galopperade rätt mycket och i början var hon skeeet pigg och bockade och hade sig! Haha. Men i slutet var hon trött så det var ju väldigt bra efter som att hon ska få bättre kondition så då är de bra att busa och galoppera mycket! :))

Miorgon får hon vila för hon lär ha lite träningsvärk och hon har sin vilodag på Tisdagar dock kommer den ändras till Onsdagar efter Lovet. Men Imon så ska jag till A-sås med Jenny och shoppa byxor och klocka, block. Och så ska jag och Jenny fika lite! Myys. Efter det ska jag springa till stallet och fixa allt och pussa på min sessa <3



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: