2013-02-02
18:38:22

Hemma
Nu är jag hemma och nyduschad så nu sitter jag framför TV'n och ska äta strax!

Red bort till Simmenäs och red dressyr i manegen, gjorde lite allt möjligt, bla dressyrprogram och sånt kul! Och det gick så himla bra. Eller ja, Det kan ju så klart gå bättre men jag är nöjd med passet och för att ridit henne 5 dagar och mest ridit ut så är jag super nöjd. Och shit va kul det är med en häst som inte stegrar eller gör luftsprång så fort de blir jobbigt. Hon jobbar verkligen på och vill och det är så kul med en häst som lyssnar och gör det jag ber om!!
Hon är verkligen som en storhäst att rida och man får verkligen rida, jag var lixom helt slut efter passet! haha!
Men i alla fall är jag nöjd och hon är BEEEST <33

Cyklade räser hem och stack dirr ut och sprang med Zlatis. Och i slutet så sprang jag bara mid viljan. Var helt slut men de känndes så skönt när jag väl kom hem! Så nu har jag duschat och ska äta!

Hörs senare Bloggishen ;)
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: