2013-02-01
22:53:21

Har lite bloggtorka
Som rubriken lyder. Känner att de jag skriver är inte speciellt intressant men kommer ju inte på så mycket att skriva och då blir de mest om var som har hänt på dagarna och vad som kommer att hända. Rid pass osv!Tråkigt men just nu är de de ända jag kan komma på att blogga om. Visseligen har jag några lite längre inlägg som jag ska börja på men inte riktigt orkar sånna här dagar så de får vänta lite till..
____________________________________________________________________________
I alla faall. -- Nu kommer de ett sånt inlägg. IMON SK JAG GÖRA...
Tror att jag åker med Mamma och Pappa till A-sås för förhoppningsvis åker vi bort till Sussie.. Mohaha jag i en hästaffär.. Näpp inga pengar ska med, jag ska spara dom till GBG HS!!

Efter det ska jag cykla upp till stallet för att sedan rida bort till Manegen och rida dressyr! 
På söndag ska jag oxå bort dit och rida. Men då blir de lite hoppning. Ska dock inte hoppa alls mycket utan bara ställa fram 5 och enhalvan för att hoppa den några gånger. Så blir väll tillmestadels dressyr där oxå! ;)

Nu ska jag sova, Så ni får ha de bra, Pyss o Kram!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: