2013-02-01
22:28:36

Fredag
Ja, idag är det fredag!  Började som vanligt 20 över 8. Hade extra engelskan och vi var bara 2 stycken. Kan säga såhär, att har ni svår med engelska eller kanske något annat ämne och får en sån här chans, så ta den! De kanske inte är så taggande att börja 1 timma innan alla andra och gå på en tråkig lektion med ca 4 pers. Men det är värt de. Har lixom gått 3 lektionen och känner redan att de flyter på bättre :D


I alla fall. Hade några andra lektioner sen slutade jag runt 10 över 3 så var inte hemma för än vid 4.. Så åkte bara upp till stallet och fixade allting och gosade med bebisen som jag idag haft hos mig en vecka. Så fick hon sitt fredags godis. Åh hon stod och pussa på mig efter de. aldrig träffat en ponny som vill mysa så mycket ;)

I alla fall har jag suttig med familjen och ätit dipp och grönsaker framför Gladiatorerna och Farmen hela kvällen så nu ska jag försöka komma med något mer inlägg så ska jag sedan kolla på Wild Kids på datan!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: