2013-02-17
21:30:48

Första träningen med Solei
På Torsdag så kommer jag att hoppträna för första gången med Solei. Äntligen säger jag bara. Nåsta vecka har jag haft henne i en månad och bara hoppat en gång. Så jag kände att det var dax och efter som att inte Sandra tyvärr inte kommer till Simmenäs och vi Tyvärr inte kan åka någonstans just nu så Kollade vi om det fanns plats på Anna Emanuelsson träningen på torsdag på simmenäs. Och det fanns det! Så jag kännde att jag måste komma igång nu. Jag kan inte sitta och vänta på att snön ska försvinna innan jag kan börja hoppa. Så får testa att hoppa för Anna.. Kommer dock kännas lite sådär då alla i den gruppen jag ska vara med i är väldigt duktiga och jag har bara hoppat min ponny en gång och jag har inte hittat alla knappar. Men jaja det löser väll sig! Solei kan och jag får driva och lita på henne! ;)

Så det ska i alla fall bli jätte kul att äntligen få komma igång lite granna! :)


Min lilla hoppetossa <3
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: