2013-02-12
23:45:49

Fett ont i halsen..
Inte kul. Kan ju inte gå och bli sjuk nu? De är ju L.O.V lixom. Iof är väll de bra så lär jag väll inte bli sjuk senare så jag missar massooor i skolan. Men det är så jobbig och tråkigt att va sjuk. Så får hoppas att det lägger sig helt enkelt! Får dricka massa te imon på morgonen innan jag åker till stallet. Osså får jag ha halsduk x(

Ah... Nu ska jag sova i alla fall. Imon så ska jag gå en hyfsat lång promenad med Zlatan på morgonen och sedan ska jag åka till stallet för att rida. Ska försöka rida i Pd'n. Ska dock "bara" träna övergångar och så, så även om det är lite hårt så kommer jag inte att galoppera varv efter varv. NoNo!! Utan lungt och fint men ändå jobba på bra. Och sen ska jag verkligen innan jag börjar med annat se till att hon är preeeecis där jag vill ha henne i skritten innan jag börjar trava! Är ganska dålig på den biten om jag ska vra ärlig. Så inte fuska!!!
Om jag känner mig bättre när jag kommer hem så ska jag springa en sväng oxå då jag inte kommer att hinna göra det på torsdag pga en grej! Så hooooooppas jag är bättre. Annars blir de 2 dagar utan springning och det är inte så bra!! :(

Ahja. Trött och halvsjuk tjej säger GODER NATTEN!!!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: