2013-02-25
20:31:31

Det får bli som det blir när det inte är som det ska.
Solei Fick stå idag då jag var tvungen att gå med Zlatan för pappa skulle handla efter som att inte mamma kan det. OCh då kännde jag att jag vill inte stress rida.. Så jag sprang upp till stallet med Zlatan, Så fixade jag maten x2, det var redan mockat osså. Så det ändå jag behövde göra var maten och gosa med min bebiii.
Kan tyvärr inte rida imon heller då jag ska ha ridprofil och efter som att ingen kan köra mig så är Allis och hennes mamma så snälla och hämtar upp mig på vägen. Så då kan jag vara med och rida ridskole häst i alla fall! Kanon brao! :)) (Hoppas jag fååår bosseee <333333 HAHA)

Sen så kan jag ju rida Solei alla kvarstående dagar denna veckan!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: