2013-02-20
10:38:38

Denna morgonen assåå..
Mamma halkade imorse så ambulansen fick komma... :(
Sen så hann jag inte käka frulle. För mackan jag gjorde råkade jag tappa i diskhon och där låg det massa skum från diskmedel.. Haha Fick köpa en såndär mättande bar när jag kom till skolan och vi fick rast.
Kom lite sent till skolan men bara typ 10 minuter så det var inte så farligt!

Slutar om 20 minuter typ så då tar jag buss från lerum-floda o Floda-Ingared hem med folk för jag vet inte om det går någon buss från norsesund och det är svinkallt. Har lixom Converse på mina fötter. Hur kallt lixom?
När jag kommer hem så går jag med zlatan en sväng och sedan åker jag till stallet för att rida. Men får ta det riktigt j***vla försiktigt!!
Hade tänkt att springa idag men tror att jag får lägga det på hyllan idag, Frå la sätta mig på cykeln på övervåningen och cykla till någon film en stund eller något. Behöver röra lite på mig. När jag slutar såhär tidigt hade det vart perfa att springa... Men Nu går ju inte det.. :(

Ahja.. 
HADE
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: