2013-02-04
21:26:00

Dagen
Skolan gick fort som saaatan. Gjorde IV valen oxå. - Fett jobbigt och krångligt men de löste sig bra hoppas jag! :)

Fick sluta lite tidigare så skulle åkt ett tidigare tåg med det var ju såååklart inställt. LOVE VÄSTTRAFIK..
Men i alla fall kon hem och åt lite för min mage skrek efter mat! Efter de så bar de upp till stallet i sket vädret var tvungen att rida idag med då hon ska stå imon (men varför tar i i nästa inlägg) Hon hade träningsvärk idag och hon total hatade mig ibörjan.. Haha ville ju få loss henne men de ville inte hon. Så hon kickade en gång men efter de så blev hon super fin. Känndes som om hon bara behövde få ut sina aggressioner lite.. D Men efter det blev hon i alla fall super fin och då fick hon strävcka ut på långa tyglar! :)) Blev bara 30-40 minuter men de var verkligen inget kul väder att rida i för de lixom blåste gärnet och snö/regnade :(

Blev lite arg på henne när jag skulle ta in henne BTW... Så bara drog hon iväg in på den andra lösdriften, de var ju stängt och så. Men hon bah drog så då blev jag lite arg på henne.. :oo Så får hon inte göra. Men efter va hon lika gullig igen och stod och luta pannan mot min mage! Sööt bebiii ♥



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: