2013-02-02
20:38:00

Äntligen
Äntligen är det riktigt kul att åka till stallet igen! Jag har inte känt den känslan sedan jag hade Hajen, Tråkigt men sant. Har lixom inte känt att det vart kul eller att ag ridit en häst som verkligen vart jag. Utan jag har bara fått ha dom överblivna små ponnysarna som ingen vill ha typ. Visseligen var Hajen en sån men hennes persolighet var helt otrolig dock var de bara jag som kände så och varkligen såg de bra inom henne. Anastasia var verkligen ingen jag ponny och jag tyckte inte att det var kul att rida henne! Men nu, nu är det äntligen folk som är avundsjuka på mig för att jag får ha Solei. Och ska jag vara ärlig så käns det så sjukt bra för jag har alltid fått vara avundsjuk på alla andra!

Men varje dag så vill jag upp till stallet. Jag kan inte vänta på att få sitta på Soleis rygg och bara mysa med henne i stallet är så otroligt kul och mysigt varje gång! Hon käns som en "jag ponny" Hon har sitt temprament och försöker ibland testa mig om hon verkligen behöver eller inte. Hon går hur bra som helst när jag väl rider! Nu hoppas jag bara att de fortsätter så här och att hon kan lita på mig ute på tävlingsbanan när tävlingarna drar igång på allvar, så ska vi kämpa tillsammans och ha så himlans kul!
 
                                                                  LOVE YOU SOLEI 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: