2013-02-08
22:41:18

Äntligen helg och tid för massor
Det är nästan bara på helgerna jag hinner att springa och träna. Vardagrna går ju till skola och häst, Visst rida är träna och jag cyklar upp till stallet varje dag, Men det är inte de samma som att proppa i musik i öronen och ge sig ut på en springtur!
Men nu jäklar är det helg och jag ska springa som ett as. Skämt år sido. Men jag ska i alla fall springa Lördag och söndag med lite situps och plankan efteråt. Sen så är de ju lov veckan som kommer och då ska jag försöka att springa Tisdag, onsdag, fredag, lördag, söndag! 


Riktigt skönt att det är lov nu med, För det är verkigen välbehövligt för min del för vi har jobbat jävlar i skolan och de har blivit sena kvällar, häst, Plugg, och massor mer! Men nu kan jag sova tills jag vaknar, Gå upp och chilla lite, dra till stallet rida långa turer och ordentligt utan att stressa och sen ändå hinna med att träna efter det! Underbart :)
 
Yes, nu ska jag äta lite godis och till WILD KIDS..
ska jag vara ärlig så är inte godis så gott som jag minns det. Bli mest bara äcklad om de inte är något favorit godis! Så nä.. Inget mera godis efter detta på ett tag kan jag lova! Blää. (Om jag ska äta onyttigt så kan de får bli glass någon gång då, och då. Så mycket godare.) Så inte massa onyttigt slabb i onödan!.. 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: