2013-02-10
22:10:00

2013 please be better than 2012
Du vet mycket väl vad du gjort, gjort, gjort mot mig.
Den där blicken du ger mig är gammal nu, nog för mig.
Jag vet hur du funkar jag kan dig ut och innan till 
Så hälsa ditt hjärta att allt är slut, död för mig.
 

 
 
2013 har börjar väldrigt bra! Dessa 1,5 månader som har gått har gått sjukt fort och det är pga alla fina vänner och en underbar ponny som jag är total förälskad i.
Detta året ska bli helt Awesome och jag ska utesluta och skita i allt patetiskt folk och bara koncentrera mig på mig själv och Solei och inte tänka på vad andra tycker/tänker och säger.. Förra året brydde jag mig för mycket och de slutade ofta i tårar efter tävlings starter. Även om det faktisk gått bra så fanns det faktorer som gjorde mig ledsen. Detta året ska jag som sagt bra utesluta allt sånt! Jag ska köra mitt rece och bara lyssna på mina tränare. Jag vill jobba i ett riktigt bra Team med Solei sen behöver de inte gå topp hela tiden man jag vill ha kul och då måste jag lyssna och ta till mig till 100% även sånt som man kanske inte vill ta till sig vissa stunder. Men Sandra och Pia känner Solei så bra och dom vet de bästa så bara lyssna och ta till. Jag vill bli så bra som möjligt!!

Sen måste jag bara erkänna en sak... Att När Solei kom hem till mig så har inte saknaden efter Hajen vart så stor. Hon har verkligen gjort ett bra jobb med att "ersätta" hennes plats på bästa möjliga sätt! Det är SÅKLART jag saknar Hajen, hon var den första häst/ponny jag haft någolunda framgångar på. Men Solei är oxå en ponny med otrolig personlighet precis som Hajen, Men jag kan inte gå runt och sakna ihjäl mig efter henne i all evighet. Även om jag gärna vetat vart hon varnågonstans, Jag vet dock att jag kommer att tänka tillbaks på våran bästa tid när jag ligger i motgång med Solei. Jag vet att jag kommer att önska att hon är här då. Men jag får tänka att hon är hos någon annan som hon kan ge framgångar och göra lycklig! Och att jag får kämpa tills de blir till de bättre...
Jag och Solei kommer i alla fall ha så roligt och jag hoppas, som jag sagt innan, Att hon kan lita på mig till 100% när tävlingarna drar igång. Det ska vi se till att ordna till dess!!

Jag hoppas att denna våren och detta året kommer till att bli Kanon bra. Träningar, Tävlingar och bara ha så sjukt kul tillsammans för det är nog det viktigaste. 
Men en sak jag MÅSTE ändra på till detta året är att utesluta och inte låtsas om folk som vill mig illa eller snackar massa gojja. Jag ska inte bli ledsen och jag ska inte låta dom förstör för mig. Jag SKA ha så jävla kul och ingen ska kunna stoppa det. Inte ens DU....
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: