2013-12-18
21:57:35

Tänkte att jag skulle försöka börja blogga bra igen?
Vilket dock kommer bli väldigt svårt men jag kan ju försöka. Nu är det ju julov på Fredag oxå så då kommer jag ju ha mer tid till det! Så jag kommer börja göra lite mera inlägg och lite rikitgt inlägg, + att jag Kanske ska berätta vad de är för häst jag rider och varför! Haha ingen vet typ förutom mina kompisar XD

Nu ligger jag i min säng i alla fall och har haft fetaste hostanfallet typ... Imon har jag sovmorgon, 2 lektioner, och sedan blir jag upphämtad vid skolan och så åker jag och rider med Lisa.

Nu ska jag skriva något mera värt inlägg än bara: Hej jag ligger i sängen och sofftar. det är ungefär så jag lever nu för tiden...

 Aldrig så seriösa igen!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: