2013-12-03
22:02:23

Ridprofilen
Asså lilla suppe, sicken klippa och sicken ponny! Jag är total kär i hnm jag tycker att han gick otroligt bra och det är sån skillnad på hur det gick första gången och hur det gick idag!! Ägaren till denna ponnyn måste vara den absolut lyckligaste, han är ju heeeelt otrolig <3
hoppas verkligen att jag får rida hnm någon mer gång, detta var sista ridprofilen för i år och det kommer inte köra igång för än till våren igen så hoppas han är kvar på ridskolan då, och att vi ska fortsätta vara där!

Imon är jag ledig, så jag kan skriva lite mera utförligt om vad vi gjorde och hur det gick mera i detalj ;)

nu ska jag i alla fall sova, jag är trööööött jag orkade inte ens kolla klart på tv'n.... Men ha de gött PUSSHAJ <3


fruktansvärt ful egentligen men jag älskar den på något sätt ändå hahah!! Fina Solei <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: