2013-12-13
23:48:24

Lucia
Hejsan och god natt!
Hade en lektion idag, egentligen skulle jag haft två men på den sista hade jag gjort de jag skulle och var klar med allt så jag fick gå hem (Y)
När jag kom hem har jag chillat, jag och mamma har beställt lite julklappar till mig, vi har gjort lite julgodis och jag har vårt ute med hundarna - mys helt enkelt! De ända som saknas är snön och de ser ju inte ut som om det kommer någon till jul heller, och kommer de inte då kan de kvitta känner jag!

Nu under kvällen har jag pluggat!! Asså jag har börjat bli riktigt duktig, antar att de är för att jag har insett att jag inte riktigt är så korkad som jag tror att jag är utan om bag faktisk gör allt ordentligt blir det bra och nu vill jag göra allt mer än bra oxå, känner att jag vill ha mer än E och D på allt, vilket jag konstigt nog får ändå, hur mycket jag än pluggar i vissa ämnen... Typ naturkunskapen, där har jag gjort allt jättebra, jag har verkligen tyckt de vart kul, jag fick bara D, galet besviken för jag trodde jag skulle få C, menmen gör jag gör så gott jag kan och ibland lite till! Jag kan tillägga att jag är ingen smart människa och måste verkligen lyssna för att ens få typ E..... haha!!

nu ska jag i alla fall sova, för jag är galet trött! Imon åker jag och mamma till Alingsås och jag ska köpa dom sista julklapparna och vi ska köpa gran och sådär :)
men god natt hade gott pusshaj <3


mitt egna lilla Luciatåg <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: