2013-12-01
22:34:55

Åhh gossii <3
Ridningen idag gick sådär tillenbörjaniallafall. Hon var väldigt spänd i början och jag viste inte riktigt hur jag skulle göra för att lösa det men jag fick hjälp och det blev mycket bättre, Flyttade massor och hon sökte sig neråt och slappnad av lite. Red ut en sväng i slutet och det gick bra, Hon var pigg och glader men snäll så klaart, kollade lite på några grejer men inte så att hon hoppade till utan bara kollade och gick lite längre ifrån. Haha^^

Kom på nu när jag skrev att jag inte har berättat mer an att jag har provridit typ, Och jag har inte ens någon aning om jag har skrivit hur det gick. Hahah Men jag pallar inte det nu. Så jag kommer göra det någon annan dag! Men här är en bild på skönheten <3
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: