2013-12-23
00:00:06

24 timmar kvar
Bli bättre på att blogga sa jag va? haha.... För de hände nog!

När detta inlägg publiceras är det exakt 24 timmar kvar till julafton :D

Idag har jag och min familj vart hos min farmor och ätit lite julmat och umgåtts med henne och sådär, och de är faktisk de ända som hänt! När vi kom hem satte jag och mamma oss i soffan och kollade hästhoppningar och chillade på de så jag mycket mera har inte hänt, och nu ska jag hota men efter att jag sovit så är det måndag den 23 och då händer de ingenting, förutom att vänta, vänta och vänta på nästa dag (är som ett litet barn). Nej men vi ska väll spela bingolotto på kvällen och bara mysa och sååånt dääär ;)

nu ska jag i alla fall sova för jag är galet trött och pallar ej vara vaken... haha ;))
hadegöttpusshaj<3




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: